модуль 1 Стратегічна Андрагогіка
HIGH VALUE НАСТАВНИК
модуль 1 Стратегічна Андрагогіка
HIGH VALUE НАСТАВНИК
Існують класичні визначення того, що таке «Андрагогіка», але я сформулювала для вас те, яке на мій погляд найкраще передає актуальний зміст цього терміну.

Андрагогіка це мистецтво навчати дорослих, через вибір кращих освітніх рішень, які сприяють досягненню освітньої цілі студента.
А наставництво це спосіб прокладати маршрут до цієї цілі.

Стратегічна Андрагогіка — це не просто модуль про навчання дорослих, а система принципів та освітніх рішень, з допомогою яких Андрагог допомагає людині знайти своє місце у світі змін, освоїти нові ролі, розкрити внутрішній потенціал.

Андрагогіка нового часу — це більше ніж передача інформації, це поле сенсів та ідей, закладені в High Value пропозицію, через яку ми, як наставники, можемо створювати цінність для світу.

Aндрагогіка
трохи історичного контексту
Термін «андрагогіка» з’явився ще у XIX столітті, і його введення приписують німецькому вченому Александру Каппу (1833), який використав його для опису освіти дорослих на відміну від педагогіки. Однак концептуальний розвиток андрагогіки як науки значною мірою сформувався завдяки Малкольму Ноулзу у XX столітті. Він розробив теорію навчання дорослих, яка базується на самостійності студентів, практичному застосуванні знань та персоналізованому підході.

Сучасна андрагогіка вийшла за межі класичних теорій і включає нові освітні рішення та High Value-освіту.

50% наших компетенцій — неусвідомлені, 30% — ми частково усвідомлюємо і лише 20% — усвідомлені. В цьому уроці я розкажу вам як активувати 80% ваших сплячих компетенцій, щоб передавати знання іншим усвідомлюючи власну цінність.

урок "Як активувати сплячі компетенції?"
Рівні компетенцій
Переусвідомлені компетенції
На цьому рівні фахівець та наставник передає знання ефективно. Самооцінка не висока і не низька, вона здорова. Майстер усвідомлює свої сильні сторони в ремеслі і знає як передати це знання іншим. Зʼявляється відчуття служіння. Це — позиція Хазяїн.
Неусвідомлені компетенції
Це високий рівень майстерності, який часто людина навіть не усвідомлює, бо їй здається що так і має бути, це всі знають та вміють. На цьому рівні важко передавати знання. Самооцінка нестабільна, то висока, то падає, постійні американські гірки.
Усвідомлені компетенції
На цьому рівні експерту цікаво передавати знання, але ще не вистачає майстерності.
Самооцінка росте, але є синдром самозванця, експерт, звучить невпевнено.
Усвідомлені некомпетенції
На цьому рівні спеціаліст вже знає, що можна по-іншому, але ще не розуміє як. Самооцінка падає, з'являється страх перед новим. Тут з'являється сильний мотив до навчання та розвитку.
Неусвідомлені некомпетенції
На цьому рівні людина в невігластві стосовно самої себе. Самооцінка висока, тому що немає розуміння як потрібно, їй здається, що вона все і так знає.
питання після уроку
Як я роблю те, що я роблю?

Ми живемо в семантичному просторі — це світ ідей. Але щоб передати цю ідею іншим, нам потрібні поняття і слова. Мислити ми можемо в межах певної символічної системи, жодне поняття не може існувати за межами символічної системи. Щоб навчитися доносити свої ідеї до інших, нам потрібно навчитися вести діалог через пояснювальні схеми, які показують взаємозв'язки і формують у дорослого студента цілісний світогляд.

урок 2 "Семантичний простір"

Система знань — це ще не дорівнює освітній продукт, з продуктом ми будемо працювати в модулі 4, але без системи знань, без власного усвідомленого цілісного світогляду, неможливо створити High Value освітній проєкт. Я запрошую тебе до цікавого дослідження, яке допоможе тобі зрозуміти, у що ти віриш насправді, які твої істинні цілі та цінності, розпакувати смисли і знайти центральні магістральні ідеї, що ляжуть в основу твого авторського вчення, методології, ніші чи навчальної програми.

Побачення з собою
Зупинись, вдихни і уяви, що сьогодні ти йдеш на найважливішу зустріч в житті. Зустріч з собою.

Я залишу тобі запитання, які ти маєш собі поставити, але це не просто завдання, створи з цього ритуал. Занурся у свої думки, відчуття, історію. Створи атмосферу, в якій тобі буде добре. Улюблений напій, затишне місце, красивий блокнот і ручка, яку тобі приємно тримати в руці. Це твій простір для чесності.

Залишитися вдома чи поїхати в якесь надихаюче місце, вибір за тобою.

Завдання 1: організуй власну зону для творчості —
це не просто місце для перегляду уроків, це простір, в якому ви формуєте своє майбутнє.

Завдання 2: Візьміть гарну престижну ручку чи блокнот. Якщо не маєте — купіть. Рекомендую звернути увагу на такі бренди як Parker, Waterman, Montblank залежно від бюджету.

Завдання 3: Будь чесним з собою. Можливо вперше за довгий час, і випиши все, як відчуваєш. Між рядків ти побачиш суть — свою магістральну ідею, ядро для твого світогляду. Це фундамент для твого бренду.

В цьому уроці я передам вам формулу створення High Value пропозиціїї, що базується на ваших цінностях та сенсах.

Перш ніж переходити до перегляду наступного уроку, подивіться уривок із фільму «Заплати іншому», що ідеально розкриває ідею High Value оферу: «роби для інших те, чого вони самі для себе зробити не можуть».

Тревор не просто допомагає – він створює «ланцюг змін», у якому кожен, отримавши підтримку, передає її далі. Це суть наставництва нового часу: не просто навчати, а «відкривати можливості», давати поштовх до зростання.

Справжній наставник – той, хто не тримає знання при собі, а множить їх через інших, змінюючи світ крок за кроком.
Уривок із фільму «Заплати іншому»
урок 3 "HVO - High Value Offer"
ТЕНДЕНЦІЇ ТА АНТИТРЕНДИ
Створюючи High Value освітній проєкт, варто орієнтувати на актуальні моделі освіти і уникати застарілих підходів.
розвиваючі питання після модуля
1.Що я можу зробити для інших таке, чого вони для себе зробити не можуть?
2.Що я вмію, знаю, але не усвідомлюю це як цінність? Як я можу виразити це в контенті чи продукті?
3.Яку тему (або з якого ракурсу) я можу розкрити, яку інші на ринку не розкривають?
4.Що отримує студент в результаті взаємодії зі мною, який вимірювальний результат? Сформулюйте ІКР (Ідеальний Кінцевий Результат).
Що ми маємо в сухому підсумку?
Щоб стати професійним андрагогом і навчати інших дорослих необхідно пройти ці три кроки:
крок 1: Усвідомити неусвідомлені компетенції.
крок 2: Перетворити хаос у систему знань і навчитися її передавати через пояснювальні схеми.
крок 3: Створити на основі цієї системи знань HVO для ринку, щоб монетизувати ці знання.
Навігаційна карта курсу та рекомендована освітня траєкторія для найкращого результату:
модуль 1 Стратегічна Андрагогіка
На цьому модулі ви розпакуєте свій накопичений досвід як експерта та наставника, пробудите 80% ваших сплячих компетенцій та переведете хаос в голові у систему знань і, як наслідок, сформуєте High Value Offer, який звучатиме автентично на ринку через вашу власну філософію.

В доступі в записі:
• Ази андрагогіки та освітні рішення, які зроблять будь-яке навчання ефективним.
• Розпаковка досвіду і створення філософії експертного бренду.
• Створення High Value Оферу, на основі цієї системи знань.
• Методологія розробки High Value навчальної програми.
модуль 2 Концепція експертного бренду
В результаті цього модуля ви сформуєте персональний брендбук експерта, через променеву типологію, а також створите прототип High Value продукту. Променева типологія — це найглибша розпаковка особистості та експертності, завдяки якій ви усвідомите свій архитипічний шлях і в чому ваша максимальна цінність як експерта та наставника і на що зробити ставку.

☑️ПРОГРАМА:
• тест ”Профорієнтація для дорослих“ з розшифровкою. Як бути на своєму місці?
• Основи променевої типології і як застосовувати для себе та інших в різних контекстах: особистому, професійному, в бізнесі та ін.
• Упаковка бренду експерта - наставника через промені:
- риторика бренду
- візуал & метаповідомлення
- атрибути, по яких впізнають
- виграшні бізнес-моделі
- оптимальні формати для проявлення
модуль 3 Наставник - Майстер
В результаті цього модулю ви оволодієте портфелем ТОП-5 компетенцій High Value Наставника:
• мистецтво профайлингу (читати людей)
• мистецтво ставити питання
• мистецтво давати зворотній зв’язок
• мистецтво супроводу
• мистецтво супервізії

Опанувавши ці компетенції, як наслідок, ваша цінність кратно зросте.
модуль 4 Наставництво, як продукт
В результаті цього модулю ви створите повноцінну продуктову лінійку та план монетизації через продуктоцентровану модель, де 80% часу ви приділяєте якості продукту, і лише 20% часу займаєтеся продажами, при цьому ви забезпечені клієнтами, адже ваш продукт рекомендують на ринку.
модуль 5 Вихід в масштаб
В результаті цього модулю ви побудуєте бізнес-систему з потенціалом до масштабування, без 24/7 у блозі через бізнес-стратегію «Шлях Соломона», коли ви забезпечуєте собі продажі через сильну майстерність, а не через тиск та маніпуляції.
Бронь — 1500 грн.
Повна вартість курсу — 23100 грн.