Глибоке розуміння свого призначення, пропишеш свою Big Idea та сформуєш маршрут до неї.
Створиш з нуля або переосмислиш свою нішу, з якою зможеш стати топ-експертом у своїй галузі.
Сформуєш філософію особистого бренду або бренду твого проєкту — основу твоєї експертності.
Пропишеш змістовну візитку, що продає — для лендінгу, блогу, презентацій і спікерства.
Створиш сценарії та типові ситуації, у яких твоя аудиторія впізнає себе і прийме рішення купити.
Розробиш ескіз візуальної стратегії бренду — логобук, шрифти, фірмовий стиль, настрій комунікації.
Складеш ескіз продуктової лінійки на 2026 рік і список конкретних результатів, які отримають твої учні.
Обереш оптимальну бізнес-модель і структуру продажів.
Підбереш тон комунікації та інфоприводи, які підсилять твій імідж і присутність у медіа.
Визначиш візитну тему для спікерств, із якою ринок буде тебе впізнавати.